وبلاگ تخصصي برنامه نويسي با VB

آموزش DirectX Input - مقدمه



مقدمه

در بخش مباحث برنامه نويسی DirectX Input شما می آموزيد که چگونه اطلاعات ورودی را از کاربر بگيريد . اين اطلاعات می تواند از طريق کيبرد ، ماوس ، جوی استيک يا گيم پد باشد .
بنابراين در پايان اين سلسله مباحث قادر خواهيد بود که يک بازی بنويسيد و يا يک برنامه مالتی مديا که بتواند توسط کاربر کنترل شود .
DirectInput ساده ترين و سريع ترين روش برای گرفتن داده ها از هر نوع ابزار ورودی می باشد .

مباحث اين بخش

بخش اول : چگونگی دريافت اطلاعات از کيبرد
بخش دوم : چگونگی دريافت اطلاعات از ماوس
بخش سوم : راهنمای استفاده از Action Mapping


+ حامد شیدائیان ; ۱٠:٢٥ ‎ق.ظ ; شنبه ٢۸ دی ،۱۳۸۱
comment نظرات ()